wtorek, 20 sierpnia 2013

♥ 43

Zostałam obudzona przez Nialla bo skakał po łóżku .
-Niall jest -zerknęłam na telefon - 8 rano
- Masz pecha Harry już wstał
- A mi się nie chce .
- Jak tam pierścionek ?- kapnęłam się że zapomniałam go ściągnąć do spania, już trudno .
- Zajebiście . Mogę juz spać ?
- Tori ona nie chce wstać !
- Już wstałam - poszłam do toalety i przebrałam się na razie w jakieś luźne ciuchy. Gala jest dopiero o 19 ...ale musimy być o 18 bo jeszcze czerwony dywan .
Zeszłam na dół ,a Harry z Tori i Niallem siedzieli przy stole i coś jedli .
- Co jecie ?
-Tosty -powiedziała Tori .
-Aham  .
- Pokaż rękę - Tori uśmiechnęła się .
- Po co ci moja ręka?
- Pokaz pierścionek . Niall mówił że masz go cały czas na ręce .
Pokazałam jej rękę .
-Śliczny .
 Zjadłam chrupki z mlekiem i usiadłam przed telewizorem .Harry podszedł do mnie i objął ramieniem .
Z kuchni wydobyło się tylko  "aww","Tori ,ciszej ", " No ale co mam zrobić to takie słodkie ".
Popatrzyłam na Harrego ,a on mnie tylko pocałował .
O 15 zaczęłam się szykować . Kręciłam włosy przebrałam się w sukienkę i o godzinie 17 :20 zeszłam z Tori na dół . Chłopaki siedzieli w garniturach .Strasznie dziwnie wyglądali .
- To co idziemy ?- mieliśmy jecze wstąpić do domu chłopaków .
- Nom .
- Jedziemy moim ferrari !
-Okey .
O  17:54 byliśmy już na dywanie szłam z Tori a chłopaki szli razem .
 
Miałam otwierać galę więc od razu poszłam za scenę  .
-Wychodzisz za 3...2...1...
 Poszło zaczeła lecieć moja piosenka a ja próbowałam  się ogarnąć i nie pomylić słów .
 Udało się ! Na konie  ukłoniłam się  i  wystrzeliło konfetti . Wszyscy zaczeli bić  brawo . Chciałam zejść ze sceny ale prowadząca Demi Lovato mnie  zatrzymała .
-Sandra zaczekaj .
Wróciłam .
- Na starcie  twoja piosenka wygrała .-dostałam pierwszą nagrodę .
Podeszłam do mikrofonu .
-Nie wiem co mam powiedzieć . Więc powiem dziękuje wam za to że wybraliście moją piosenkę .
A w tedy podeszła do nie Demi i chwyciła za rekę
-A co to ?
-Em no -spojrzałam na Harrego .
-Uuu słuchajcie  Sandra jest zaręczona .Tylko nie wiadomo z kim ..
Publiczność zrobiła uuuu i zaczęła bić brawo .
-... a może wiadomo . Sandra ty chodzisz z Harrym- przytaknełam .- No to wiadomo z kim jesteś zaręczona. W tedy zauważyłam że Liam , Louis  i Zayn gadaja coś do Hazzy . -gratuluje .Harry tobie tez gratuluje -Harry wstał - i podziwiam że zebrałeś się na odwagę .
Potem zeszłam i poszłam usiąść na swoje miejsce 169 siedziałam koło Hazzy i Biebera ,a Tori za mną z Eleanor .Wszystko było dobrze ,aż do momętu kiedy zaczęły się nagrody do których byłam nominowana .
-Nie ja nie ja proszę .
- Nagrodę w kategorii znana osoba  otrzymuje ... Sandra Love
-fuck -poszłam odebrać nagrodę .
-Nagrodę w kategorii wschodzca gwiazda muzyczna otrzymuje ... Sandra Love.
- No fuck
- A teraz jedna z najlepszych nagród .Para roku ... Sandra Love i Harry Styles
Harry wziął mnie za rękę i zaprowadził na scenę .
-Dziękujemy ... Nie wiem co mam powiedzieć - mówił Harry ja stałam i tylko słuchałam
-No Harry zaprosicie mnie chyba na wesele - mówiła Demi .A ja parsknęłam śmiechem .Harry popatrzył na mnie i rzekł .
-Oczywiście Demi .
Ja tylko spojrzałam  na niego.
Zeszliśmy ze sceny i usiedliśmy na siedzeniach . O 23 wróciliśmy do domu .

2 komentarze:

  1. Pisz, pisz, pisz, pisz, pisz ! Czekam na next xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jaraj się tak . To opowiadanie jest beznadziejne ... Za to twoje !!! CUDOWNEE !!!

      Usuń