wtorek, 6 sierpnia 2013

♥ 38

Kiedy wróciła odpaliłyśmy nasze  laptopy i zaczęłyśmy szukać czegoś co nas rozśmieszało ,poprawiało nam kiedyś humor .Większość dotyczyła One Direction
Funny moments :) ,Funny  , :) ,sexy Harry , sexy Niall ,...

I wiele innych .Kiedy to zobaczyłam przypomniałam sobie jak było kiedy oni mnie nie znali .Świat w tedy stawał się nie rzeczywisty ...Taki szary ...
Pokazałam chłopakom jak kiedyś wyglądali myślałam że padną ze śmiechu .
Potem weszłam na blogi o One Direction .Weszłam na parę min.It's my life .
Przeczytałam wszystkie wpisy był niesamowity .
Potem Tori zaproponowała aby wyłączyli grę i zrobimy sobie małą prywatkę we czwórkę .
Wszyscy się zgodzili . Na początek była butelka . Tori kręciła pierwsza wypadło na Hazzę .
- Hmm co by ci tu zadać ?... O mam ! Czy chciał  byś mieć dziecko z Sandrą - zatkało mnie , a Harry bez wahania odpowiedział .
-Oczywiście - popatrzył na mnie i sie uśmiechnął .
-Doba tera Hazza kręci - powiedziała Tori .Wypadło na mnie .
-Hmm .Jest coś o czym nie wiem ? Dobra mam ! A czy ty byś chciała mieć ze mną dziecko bo tak jakoś po twojej minie widzę że nie ...
- Harry oczywiście że by chciała ale nie w tym wieku ... -pocałowałam go w policzek i się uśmiechnęłam .
- Będziesz się tak szczerzyć czy kręcisz -powiedział Niall.
-Kręcę - i akurat wypadło na Nialla
-Oh Niall co by ci tu zadać za pytanie...
Siedzieliśmy tak przez dobrą godzinę ,a potem oglądaliśmy film .Nawet nie pamiętam jego tytułu .
Po jakiś 30 minutach od włączenia zasnęłam ...

1 komentarz:

  1. Wiesz co ? Uwielbiam ciebie i tego bloga ;)) U mnie już jest next jak co ;3 Bardzo dziękuje za opinie Sandry ^^ Ale Hazze by pewnie zatkało ;) Czytam kolejne xx

    OdpowiedzUsuń