czwartek, 1 sierpnia 2013

♥ 35

... usiadła koło mnie bez słowa .
- A więc ? - spytałam .
- No ...em...
- No wykrztuś to z siebie !
-  A więc ...Nie...
- Nie czyli nie jestem w ciąży ?
- Nie a ja chciałam zostać ciocią ...
Nagle do salonu weszli Harry z Niallem .
- Co ?! Myślałaś że jesteś w ciąży ?!?!?!-  wrzasnął Harry .
- Nie... ja...no ... bo ... ten ból brzucha i okres mi się spóźniał ...
Harry podszedł bliżej ,a Tori z Niallem się ulotnili.
- Czemu mi nie powiedziałaś ?- stał tak blisko że mogłam popatrzeć w głąb jego zielonych oczu .
- No bo nie byłam pewna ,a po za tym co by było jak by się moi rodzice dowiedzieli ...
-Jeju .Ja bym coś tam nazmyślał . Mówisz że mógł bym być ojcem ?- uśmiechnął się.

 - Tak ale to przez przypadek - pocałował mnie . Ten pocałunek był inny niż zwykle ,był delikatny , opiekuńczy ...kiedy już sie odsunął spytałam - A ty w ogóle byś chciał?
- Z tobą tak - przytulił mnie mocno do siebie .Ja sie tylko uśmiechnęłam .
- Idę sie umyć  aaa psik !
- Chyba ktoś tu jest chory ,a  nie w ciąży !
- Nie  jestem chora aa psik ! To nic nie znaczy .
Poszłam na góre ale zanim zniknęłam za ścianą zerknęłam z Harrego .Stał na środku salonu i się sam do siebie uśmiechał . Poszłam do łazienki .Wzięła długą kąpiel usłyszałam  że Harry wszedł do pokoju ,a jak zwykle mądra nie wzięłam ciuchów . O i ręczników też nie ma . Fajnie ...
Uchyliłam drzwi i rzekłąm
 - Harry jesteś sam ?
- Ta a co ?
 - Nic okey .
Wyszłam z łazienki totalnie naga i poszłam do garderoby . Kiedy weszłam do sypialni Harry leżał na łóżku .
Popatrzył na mnie ze zdziwieniem i zrobił swój głupi uśmieszek .
- Co sie tak patrzysz ? Ciuchów zapomniałam ...
 - A może specjalnie zapomniałaś ?
- Nie raczej nie .
- To w takim razie nie pomoże ci to jak będziesz tak chodzić .
- w czym mi nie pomoże ?
-Jesteś przeziębiona .
-Pfff
Poszłam do garderoby wzięłam ciuchy i się ubrałam . Kiedy weszłam z powrotem Harry juz zasypiał ,a jest dopiero po 20 . Usiadłam jeszcze chwile przed komputerem  ,a na gg przyszła mi wiadomość .
" I jak tam z Harrym? " Tori jest strasznie ciekawska .
"Dobrze a co ?"
"Nic tak pytam "
 Siedziałam  na kompie do 23 . Potem poszłam spać .

2 komentarze:

  1. Jak zawsze czekam na next ;)) Wszystko czytam, jest świetne xx Zapraszam do mnie ^^
    http://mylifenoyourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytam twojego bloga i ze zniecierpliwieniem czekam na next :)

      Usuń