środa, 9 października 2013

♥ 53

 Lecę z Tori do Polski ,na koncert chłopaków . Mam powiedzieć dzisiaj Harremu o dziecku .Bardzo sie stresuję .Kiedy weszłyśmy na arenę roiło się tam od małych dziewczynek tak w wieku od 9 do 16 lat ?
Miałyśmy miejsca  po lewej pierwszy rząd miejsce 8 . Same kupowałyśmy bilet bo nie chciałyśmy robić kłopotów . Miałyśmy też wejściówki za kulisy . O 20 zaczął się koncert , aja siedziałam taka trochę przygnębiona  .Chłopaki strasznie sie wygłupiali :









Nagle o 21:30 podziękowali . Harry powiedział :
-Miłego wieczoru -po polsku i dziewczyny zaczęły piszczeć .Moje lekcje się opłaciły hahaha.
Kiedy już znalazłyśmy się za kulisami Hazz podszedł do mnie i dał mi buziaka w policzek . Ja popatrzyłam na Tori ona tylko kiwnęła głową .
-Harry ....musimy pogadać - czułam że coś mnie blokuje . W brzuchu tak jakby zrobił mi się węzeł nic nie mogłam powiedzieć .
-Co się dzieje ?- spytał trochę przerażony i przejęty.
- A możemy pogadać na osobności ?
Za nami stał Liam , Niall ,Zayn i Tori . Louia nie było bo Eleanor przyjechała i poleciał się z nią przywitać .
- No to chodź ...
Poszliśmy do Harrego garderoby.
- Co się stało ?
Wzięłam głęboki wdech zamknęłam oczy  i zaraz szybko je otworzyłam .
- Harry jestem w ciąży...
-....co ?
- No tak wyszło .Pamiętasz jak się ten tego w listopadzie ?
-No pamiętam ...Brawa dla mnie !
- Harry ty ...
Nie zdążyłam dokończyć bo Hazz wybiegł na korytarz na którym stali chłopaki Eleanor i Tori
-Będę ojcem ! Ja Harry Styles potrafię robić dzieci i na jednym nie poprzestanę .
Louis jebnął głową w ścianę . Niall zaczął się śmiać , Liam i Zayn zrobili poker face , a Tori z Eleanor się cieszyły.
- Hahahaha na jednym przestaniesz .-rzekłam . Harry trochę posmutniał ale zaraz potem zaczął.
-Oł jeah! Będę ojcem !
-Jezu mogłam ci powiedzieć jak bym już rodziła
- Nie sądzisz że bym zauważył że jest coś nie tak ?
Wszyscy zrobiliśmy facepalm. Potem poszliśmy do Hotelu . Ja miałam pokój z Tori. Loui z Eleanor , Zayn. Przez resztę nocy Harry nie odstępował mnie na krok .Siedzieliśmy u mnie w pokoju  na kanapie .
- Harry idź juz sobie ...
- Nie zostawię cię teraz .-tak zacieszał że szkoda mi było go spławiać - a tak jeszcze mam jedno pytanko ...Co z twoimi rodzicami ?
- Już wiedzą .
- Ahaaa
Przez całą noc siedział przy mnie . Jego pokój był po drugiej stronie hotelu . Tori i tak przepadła u Nialla . Siedziałam z Harrym i oglądałam film ,gdzie główną rolę grała Jennifer Lopez. Film się skończyła a ja się przytuliłam do Harrego i zasnęłam. Czułam że Harry przeniósł mnie do łóżka i sam się położył koło mnie .

2 komentarze: